Фінансова галузь стикається з найбільшими змінами за десятиліття. Швидко сприйнявши Інтернет-банкінг наприкінці 90-х, темпи цифрових інновацій щодо кінцевих клієнтів були незначними – до цих пір. З’явилося нове вікно можливостей запропонувати інноваційні рішення. Наскільки API може бути стимулюючим фактором для майбутнього?
Технічна модуляція інформаційних систем – це постійний процес, який дозволяє всім компонентам системи розумно спілкуватися один з одним та легко обмінюватися всіма необхідними даними. Великі компанії, включаючи банки, традиційно розробляють ІТ-системи в окремо взяті шаблони. Для досягнення цифрових інновацій фірми не повинні орієнтуватися виключно на ІТ; вони також повинні розуміти, як зараз ведеться бізнес, і пропонувати поєднання продуктів для розробки послуг, що відповідають рентабельності клієнтів.
Бізнес-лінії реалізують це через те, що вимоги клієнтів змінюються. Фірми зараз просять своїх банківських провайдерів не лише надавати додатки, а й надавати набори даних та інформації , які вони потім можуть інтегрувати безпосередньо у власні інструменти ERP або через сторонніх постачальників. Деякі корпоративні клієнти тепер розраховують, що необроблені банківські дані будуть передані у їх інструменти, а не отримувати їх із певної області на веб-сайті банку або з інструментів підключення.
API дозволяють фінансовим установам пропонувати клієнтам дуже інноваційні рішення, специфічні для їх потреб, які фактично базуються на досить стандартизованих елементах. Для багатьох банків прийняття стратегії API стане для них способом залишатися в грі
Ключова стратегія API – це максимально стандартизувати приватних осіб або сторонніх постачальників, які хочуть використовувати банківські дані, особливо для платежів, звітності по рахунках тощо. На сьогоднішній день фірми покладаються на третіх сторін для інтеграції даних у свої систем.
Банки можуть брати подвійну роль як постачальника послуг, так і постачальника передачі даних. Ринок починає розуміти нові потенціали бачення API, і банки пропонують мікро-сервіси, які досить орієнтовані на такі функції, як конкретні звіти, баланс рахунку, стан папки тощо.
Спосіб розроблення додатків у майбутньому буде дуже різним. Це означає, що розробникам продуктів доведеться мати на увазі, що вони не лише проектують послуги, але й мають вибирати та проектувати дані, що надаються клієнтам. Традиційним розробникам банківських продуктів це не просто , які звикли розробляти цілісне, ціле рішення. Більше не існує “одного розміру для всіх” – корпоративні клієнти можуть просити у своїх банків дуже конкретні рішення.
Перший принцип більш орієнтованої на API – це те, що фінансові установи мають на руках послуги, які можна легше адаптувати до потреб клієнтів. Продукти можна збирати з різних служб банку, що повинно покращити швидкість, з якою пропонуються рішення клієнтам. Інновації не завжди стосуються чогось нового – це також може стосуватися того, як елементи збираються разом для задоволення потреб клієнтів. Наприклад, платежі та обмін валюти можуть бути об’єднані в єдиний процес, а не пропонуватися як різні етапи.
API – це завтрашні посилання, які допоможуть створити еко-системи продуктів і послуг (тобто платформ), одночасно дозволяючи цим еко-системам бути взаємопов’язаними. Коротше кажучи, API – це важіль для відкриття інформаційних систем та отримання вищого значення з них через експоненціальну мережу
API також дозволяють отримувати функції від зовнішніх сторін, включаючи конкурентів. Якщо банк не має рішення для певної функції, він може надати білу етикетку від іншого постачальника, щоб запропонувати клієнтам повне обслуговування. Використовуючи цей модульний підхід, банки можуть забезпечити, що вони залишаються на певних сегментах ринку, навіть якщо вони самі не можуть забезпечити повний спектр елементів. Ми можемо здогадуватися, що деякі компанії технічно-фінансового сектору будуть зацікавлені у співпраці з банками, використовуючи свої дані, щоб забезпечити рішення, яке забезпечує зв’язок між банками та корпораціями.
Все частіше функціонування корпоративного казначейства об’єднує більше постачальників, вимагає складніших продуктів та потребує спритності у використанні своїх фінансових послуг та вдосконаленні базової логістики для того, щоб це працювало. Все, що забезпечує більшу ефективність та швидкість, матиме резонанс. Саме тому, пропонуючи пропозиції послуг фінансових даних, йде шлях до вирішення цих питань, щоб зменшити дорогий і трудомісткий процес узгодження платежів та інформації про рахунки. Казначеї хочуть підтримати бізнес, не бути для нього проблемою.