Співробітники та впровадження технологій (5 реакцій)

На думку Джеффрі Мура, коли справа доходить до вирішення численних проблем, пов’язаних з технологіями, найкращим інструментом бухгалтерської професії може бути невелика прикладна психологія.

Джеффрі Мур – американський організаційний теоретик, консультант з питань управління та автор книги «Подолання прірви». У своїй книзі він визначив типи особистості, які проявляються у людей, коли вони стикаються з технологічними ініціативами. Які фірми повинні будуть розглянути в найближчому майбутньому.

«Коли ви впроваджуєте руйнівну технологію в свою спільноту, люди будуть розділятися на п’ять різних видів (реакцій)».

Необхідно знати, як працювати з кожним типом респондентів (дивіться всі п’ять, нижче).

1 реакція: «Шелдон»

Названий на честь персонажа з «Теорії великого вибуху», Шелдон є повним ентузіастом технологій. «Ця людина формує громадську думку для всіх інших», – пояснив Мур. «Вони хочуть знати, що він думає».

Тому важливо мати їх зацікавленість і підтримку – але вони часто будуть набагато попереду того, де повинна бути ваша організація. Також, вони не найважливіші респонденти для управління.

2 реакція: Далекоглядний виконавець

Хоча цей керівник фірми або практичної діяльності може і не розуміти технологію, він хоче використовувати її для створення своєї фірми або сфери послуг. “Вони роблять великі ставки”, – сказав Мур, – але хоча вони корисні на борту, вони також не найважливіша людина або група для розгляду.

3 реакція: Прагматики

Мур описує прагматиків як групу, тому що вони люблять говорити один з одним. Як ви і очікували, вони зацікавлені в практичних рішеннях, які працюють сьогодні, пропонують негайну вигоду або вирішують поточну проблему.

Насправді, саме «прагматики, які страждають від болю» – ті, у кого зараз є проблема, – є найбільш важливими, коли справа доходить до впровадження руйнівних нових технологій.

«Вони повинні зробити щось швидко, тому що їм боляче» – пояснив Мур. “Вони не хочуть дисконтної операції на серці – вони будуть платити”.

4 реакція: Консерватори

Консерватори відкладають зміни, поки вони не можуть уникнути їх. «Вони просто хочуть рішення, без ажіотажу», – сказав Мур. «Вони ніколи не відчувають, що отримують багато, тому що у них це погано виходить». Хороший користувальницький досвід і навчання можуть допомогти їм адаптуватися після впровадження рішення або інновації. Перш за все, вашій фірмі краще буде спочатку взаємодіяти з прагматиками, а потім використовувати їх приклад і історії успіху, щоб переконати як консерваторів, так і наступну групу.

5 реакція: Скептики

«Вони не вірять ні в що», – пояснив Мур. – «Я теж» – улюблена відповідь Скептика – «Ви робите це? І я ні!'”

Тому вкрай важливо залучити на борт деяких прагматиків, вирішивши для них болюче питання, оскільки це позбавляє скептиків виправдання “я теж!”. Як тільки вони побачать, що щось працює, їм, як і консерваторам, буде легше рухатися вперед.

Більш широка аудиторія

Важливо враховувати людську природу при управлінні технологічними змінами. Починаючи з того факту, що люди прагнуть уникнути змін і з задоволенням шукають інші, менш руйнівні області, щоб сконцентрувати свою енергію і ресурси.

Бути готовим відповідним чином впливати на різні види технічних діячів має вирішальне значення для підтримки правильного рівня концентрації уваги на технологічних та інноваційних потребах фірми. Але Мур, також застеріг від занадто швидкого просування.

«Не потрібно бути першим – потрібно просто йти в ногу з часом. Клієнти не люблять змінюватися. Будьте досить гарні, досить швидкі », – сказав він, хоча, додав:« Якщо ви порушник, вам потрібно швидко надолужити згаяне. Ви повинні бути готові робити помилки – у вас немає часу на їх усунення».

Впровадження нових технологій це двигун процесів вашої організації. Постачальники ІТ-рішень можуть надихнути бізнес приділяти увагу потребам співробітників, допомогти їм прийняти зміни і стати більш продуктивними.

 

Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся до наших фахівців:

+38 (044) 337 5373

support@caseware.com.ua

Related Posts

Leave a Reply