Впровадження МСФЗ

Впровадження МСФЗ як ефективний рушій

Україна, як частина світової економічної системи, вже кілька років робить спроби впровадження міжнародних стандартів фінансової звітності (далі МСФЗ). Для ефективного впровадження МСФЗ необхідно знати позитивні сторони ведення обліку відповідно до МСФЗ. Окрім цього, враховувати всі перешкоди і труднощі такого переходу. «Підвищення якості управлінської інформації», «збільшення кількості інвесторів» і «підвищення можливостей для залучення позикових коштів». Це основні причини і рушійні фактори для початку складання фінансової звітності відповідно до МСФЗ. Щоб вийти на зовнішній ринок і надовго там затриматися, фінансова звітність компанії повинна складатися за міжнародними стандартами.

Які вигоди у компаній від переходу на МСФЗ?

Уявіть, що ви власник і прийняли рішення розширити свій бізнес і залучити кошти інвесторів. Перше з чим ви зіткнетеся – пошук інвестора. Вони хочуть бути впевненими, що їх вклади принесуть надалі прибуток. Перед тим як інвестувати в компанію, проведуть повноцінний аналіз її діяльності. Чим займається компанія, що вона випускає, чи прибуткова її діяльність, хто управляє компанією. Це лише частина питань, на які вам необхідно буде відповісти.

Як зацікавити майбутнього вкладника?

В першу чергу, ви повинні розуміти один одного на рівні цифр і розмовляти однією фінансовою мовою. В даному випадку ця мова – МСФЗ. Адже саме він допоможе вам наочно продемонструвати фінансові результати вашої діяльності. Крім цього довести, що саме ваш бізнес більш привабливий по галузі на ринку.

Транспарентність?

У сучасних умовах розвитку економіки актуальним стає завдання підвищення конкурентоспроможності господарюючих суб’єктів. За рахунок забезпечення їх відкритості, що веде до зростанню довіри до них з боку стейкхолдерів. Відкритість досягається шляхом транспарентизаціі. Фактично, транспарентність позначає такий стан інформованості про діяльність компанії. Так само, як її поточний фінансовий стан і фінансові результати. Коли будь-який потенційний інвестор матиме повне уявлення про компанію і її вартість, він навіть не буде здійснювати для цього трудомістких вишукувальних дій. Таким чином, необхідно дотримуватися умови наявності у інвесторів повного, достатнього і достовірного знання про цікавлячі їх компанії.

В чому полягає довгостроковий ефект від впровадження МСФЗ? Для прийняття управлінських рішень буде використовуватися більш достовірна і якісна інформація. А отже, зростає ефективність бізнесу – як поточна операційна діяльності, так і інвестиції.

З якими складнощами можуть зіткнутися компанії?

Складність складання процесу трансформації фінансової звітності, а також не розуміння керівників переваг, які принесе компанії цей перехід. Цей ручний процес є громіздким, трудомістким і дорогим в часі. Поширеність ручних втручань в поточному розподілі фінансової звітності не є бажаним варіантом.

Фінансовим директорам слід автоматизувати процес підготовки фінансової звітності за допомогою стандартного інструменту звітності. Впровадження програмного забезпечення для фінансової звітності також може допомогти спростити процес звітування та зменшити кількість помилок.

Автоматизація фінансової звітності може бути досягнута або за допомогою системи ERP, або за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення, такого як CaseWare. Який представляє можливість автоматично створювати персоналізовану звітність.

Ви можете собі уявити, що є інструмент, який допоможе вам заощадити до 75% часу на процес формування звітності за МСФЗ?

Даним інструментом є CaseWare Financials. Це гнучке програмне забезпечення, яке об’єднує все необхідне для створення фінансової звітності. Воно дозволяє співпрацювати в режимі реального часу над файлами робочого проекту. Робити одноразові коригування, які переносяться в усі пов’язані документи. До того ж, на основі даного модуля розроблено три шаблони для роботи з фінансовою звітністю за МСФЗ. Вони призначаються для банків, страхових компаній і звичайних підприємств. У кожному з них реалізовується можливість експорту всіх звітів і приміток в XBRL.

Робота з CaseWare позбавить вас від паперового документообігу у вашій роботі. У той час як, автоматизація всіх процесів виключає ризик спотворення даних і, що найголовніше, дає можливість оновлювати дані миттєво.

Використовуйте можливості для своєї організації. Ми пропонуємо БЕЗКОШТОВНУ Демо-версію продукту, де ви зможете протестувати всю ефективність роботи з ним.

 

Щоб дізнатись більше та замовити БЕЗКОШТОВНУ демо-версію,  

Ви можете звернутися до наших фахівців: 

financials@caseware.com.ua

Тел: +38 (099) 236-41-52

Related Posts

Leave a Reply