CaseWare Working Papers

Інноваційне програмне забезпечення, що значно підвищує ефективність робочих процесів без використання паперових носіїв, перевершить ваші очікування!

ДЛЯ ОРГАНІЗОВАНОЇ ТА ЗЛАГОДЖЕНОЇ РОБОТИ

CaseWare Working Papers інтуїтивне у використанні програмне забезпечення, що дозволяє підвищити рівень контролю та систематизувати процеси складання фінансової звітності, консолідації даних.

Надає можливість створювати фінансові звіти з багатьох ресурсів та робочих документів. Повна автоматизація виключає ризик викривлення даних та дає можливість їх миттєвого оновлення.

CaseWare Working Papers розроблено в Канаді.

Понад 160 000 користувачів у більш ніж 130 країнах уже використовують програмне забезпечення CaseWare.

CASEWARE WORKING PAPERS

CaseWare Working Papers  революційний надійний конструктор звітності відповідно до стандартів IFRS. Програмне забезпечення дозволяє автоматизувати трудомісткі завдання, надає можливість централізованого управління документами та оптимізації співпраці проектної команди.

Переваги CaseWare Working Papers:

  • зручне групування даних та документів;
  • надійна та швидка консолідація;
  • автоматичні анотаціі;
  • інтеграція з іншими програмами;
  • електронний огляд та моніторинг;
  • електронне архівування файлів.

Модуль Audit

У поєднанні з CaseWare Working Papers аудит стає ефективнішим та більш структурованим за менших часових витрат.

Програмне забезпечення повністю автоматизоване, не вимагає паперового документообігу. Усі етапи аудиторських процедур повністю прописані згідно з Міжнародними стандартами аудиту.

Переваги:

  • для будь-якого розміру компанії: великий та малий бізнес;
  • можливість завантажувати дані з 1С, SAP, Excel, Word, PDF та ін.;
  • стандартизована поетапність проведення аудиту;
  • бібліотека аудиторських процедур/програм в розрізі секцій;
  • просте управління ризиками та контроль;
  • одночасна синхронна робота всієї команди, незалежно від місцезнаходження;
  • ефективний огляд та моніторинг робочих файлів.

 

Модуль RiskSpace

ДОСТУП У БІБЛІОТЕКУ РИЗИКІВ ТА КОНТРОЛЮ

Зручний, економічно вигідний та простий у використанні модуль CaseWare RiskSpace дозволяє швидко завантажувати необхідну інформацію, щоб допомогти ідентифікувати ризики, пов’язані з управлінням та контролем, для створення листа з коментарями.

Швидке завантаження контенту

RiskSpace має понад 100 стандартизованих ризиків, 200 листів з коментарями, що доступні для завантаження безкоштовно. Усе, що вам потрібно   безкоштовне членство MyCase.

Легко знайти те, що ви шукаєте

Містить докладну інформацію про кожен ризик (опис, дата додавання, категорія та інше) та додаткову інформацію про вжиті заходи для його усунення.

Інтеграція з CaseWare Working Papers

Користувачі CaseWare Working Papers мають змогу отримати доступ для завантаження вмісту RiskSpace і з легкістю скопіювати в необхідний файл.

ЗВІТНІСТЬ ЗА СТАНДАРТАМИ МСФЗ

CaseWare Working Papers дозволяє автоматично формувати звітність у потрібному для користувача форматі без необхідності щоразу обробляти текст звіту.

Просте формування звітності за МСФЗ

Створіть правила, за якими у подальшому ви матимете можливість автоматично формувати звітність за стандартами МСФЗ.

Інтуїтивний інтерфейс та можливість налаштовувати шаблони документів виходячи з потреб вашої компанії, прискорить та полегшить вашу роботу.

Готові шаблони формату звітності

Програмний модуль дозволяє використовувати готові формати звітності, що допоможе скоротити час на розробку внутрішнього корпоративного стандарту фінансової звітності.

Нові показники ефективності

З функцією перехресних посилань, зв’язку між документами та звітами, автоматичним округленням, ви маєте можливість підготувати якісні звіти швидше, ніж будь-коли.

Простий доступ до деталізації

Досить одного кліку по цифрі, щоб отримати повну історію її формування.

Модуль Connector

ІНТЕГРАЦІЯ З WORD ТА EXCEL

CaseWare Connector є швидким та простим рішенням для зв’язування інформації у Working Papers з документами у форматі Word, Excel.

Інтеграція широкого спектру інформації

Connector дозволяє зв’язати інформацію з профілю клієнта, його рахунків та програмних модулів з іншими необхідними документами.

Швидке налаштування балансу

Можливість обрати тип періоду, округлення, формат чисел, валюту і багато іншого.

Просте управління посиланнями

Дозволяє перевірити існуючі зв’язки і перепризначити посилання з одного файлу в інший.

Модуль SmartSync

НОВИЙ РІВЕНЬ ВЗАЄМОДІЇ

Використовуючи модуль SmartSync, усі члени команди можуть працювати в локальній копії файлу. При цьому дані отримуються в режимі реального часу, синхронізуються у фоновому режимі. Якщо ви перебуваєте в автономному режимі, ваші зміни буду внесені автоматично при наступному підключенні до мережі.

SmartSync централізовано містить файли у вашій мережі і забезпечує можливість безпечного доступу до файлів без необхідності підключення VPN.

SmartSync синхронізує передачу інформації через веб-служби за допомогою веб-сервера. Це дозволяє користувачам безпечно працювати з будь-якої точки світу. Усе, що їм потрібно  копія робочих документів з SmartSync та підключення до Інтернету або мережі.

Завдяки технології SyncSelect у файлі оновлюються тільки ті дані, які змінилися. Це заощаджує час та трафік. Окрім того, усі зміни передаються одночасно та гарантуючи, що кожен учасник дивиться на актуальну інформацію.

Дізнайтеся більше про CaseWare
Замовте БЕЗКОШТОВНУ демо-версію сьогодні